Η ΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΟΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡA Η Μέθοδος που σώζει ζωές
Του ΤΖΑΜΚΟΝ ΚΟΝΤΡΟΥΛ ΛΟΝΤΡΕ ΤΑΓΥΕ
NAΜΟ ΓΚΟΥΡΟΥ ΝΤΕΒΑ ΝΤΑΚΙΝΙ ΓΙΕ
Η πλέον ευεργετική από όλες τις μεικτές συσσωρεύσεις αρετής είναι
η προστασία και η εξαγορά της ζωής των αισθανόμενων όντων.
’Ενας τρόπος εφαρμογής είναι να σώζουμε τις ζωές των ζώων από τα κοπάδια, απελευθερώνοντάς τα
από τον παρόντα κίνδυνο να χάσουν τη ζωή τους. Μέσα από την ευλογία που δέχονται όταν
προσφορέρουμε την ύπαρξή τους στα Τρία Πολύτιμα Πετράδια και στο άκουσμα των ονομάτων των
Βούδα και των Νταράνι,απελευθερώνονται κυρίως από τις κατώτερες επαναγεννήσεις.
Μέσα από τη δύναμη της άσκησης και ως αποτέλεσμα αυτής της
αιτίας, οι ίδιοι οι ασκητές, χωρίς αμφιβολία θα λάβουν τα οφέλη, όπως η αύξηση της μακροζωίας. Εάν
αυτό γίνει μέσα από μία τελετουργική διαδικασία,θα είναι ακόμα πιό δυνατό. Θα το εξηγήσω εδώ με βάση
την απόδοση του Νταρμακάγια Γκούρου, από τον Τούκντρουπ Μπάρτσεϊ Κούνσελ.
Με μετάξι ή βαμβάκι, στολίζουμε τ’αυτιά κλπ, αυτών που θα σωθούν οι ζωές. Μετά παίρνουμε
προστασία και αναπτύσουμε Μποντιτσίτα.
Παίρνουμε προστασία και αναπτύσσουμε Μποντιτσίτα
ΣΑΝ ΓΚΙΕ ΤΣΟΕ ΝΤΑΓΚ ΤΣΟ ΚΙ ΤΣΟΚ ΝΑΜ ΛΑ ΤΖΑΝ ΤΣΟΥΜΠ ΜΠΑΡ ΝΤΟΥ
ΝΤΑΓΚ ΝΙ ΚΙΑΠ ΣΟΥ ΤΣΙ
ΝΤΑ ΓΚΙ ΤΖΙΝ ΣΟ Κ ΓΚΙ ΠΕΪ ΣΟΕ ΝΑΜ ΚΙ
ΝΤΡΟ ΛΑ ΠΕΝ ΤΣΙΡ ΣΑΝ ΓΚΙΕ ΝΤΡΟΥΠ ΠΑΡ ΣΟ(3x)
Στο Βούδα, στις διδασκαλίες και στην υπέρτατη Κοινότητα Παίρνω "προστασία μέχρι να φτάσω
στη φώτιστη .Μέσα από την αρετή της άσκησης της γενναιοδωρία μου και άλλης
Είθε να "πραγματώσω τη Βουδότητα "προς όφελος όλων των όντων.(3x)
Κατόπιν ραντίζουμε τα ζώα με καθαρό νερό. Τα καθαρίζουμε με το :
ΟΜ ΒΑΤΖΡΑ ΑΜΡΙΤΑ ΚΟΥΝΤΑΛΙ ΧΑΝΑ ΧΑΝΑ ΧΟΥΜ ΠE
Τα εξαγνίζουμε με το :
ΟΜ ΣΟΜΠΑΟΥΑ ΣΟΥΝΤΑ ΣΑΡΟΥΑ ΝΤΑΡΜΑ ΣΟΜΠΑΟΥΑ ΣΟΥΝΤΟ ΧΑΜ
ΤΣΟΕ ΝΑΜ ΜΙ ΜΙΚ ΤΟΝ ΠΕΪ ΝΑΝ/ΣΑ ΤΡΑΚ ΝΤΡΟΕ ΜΠΟΥΚ ΣΕΜ ΝΤΑΝ ΤΣΕ/
ΓΙΟΝ ΣΟΥ ΤΖΟΚ ΠΕΪ ΣΟΚ ΤΣΑΚ ΝΑΜ /ΝΟ ΟΥΟ ΝΤΟΕ ΝΕ ΓΙΟΥΜ ΝΕΪ ΝΕ /
ΝΑΜ ΠΑ ΡΙΚ ΝΕΪ ΠΟΥΝ ΠΟ ΝΙ /ΡΑΝ ΡΑΝ ΤΖΕ ΖΟΥΚ ΓΙΟΝ ΤΖΟΚ ΠΑ/
ΝΤΟΕ ΓΙΟΕΝ ΠΑΚ ΜΕ ΤΡΟ ΟΥΑ ΓΙ/ ΝΤΙΟΝ ΓΚΙ ΝΑΜ ΚΑΡ ΣΑΛ ΓΙΕ ΚΑΝ /
ΤΣΕΝ ΤΖΟΚ ΓΚΙΕΝ ΓΚΙ ΤΡΕ ΠΕΪ ΝΑΝ/ ΝΑ ΤΣΟΚ ΠΕΜΑ ΝΤΑΠ ΣΥΙ ΤΕΝ/
ΛΑΝ ΤΣΕΝ ΣΕΝ ΓΚΕ ΤΑ ΤΣΟΚ ΝΤΑΝ/ ΜΑ ΤΖΑ ΣΑΝ ΣΑΝ ΓΚΙ ΤΕΚ ΠΕΪ /
ΡΙΝ ΤΣΕΝ ΝΤΡΙ ΚΑΝ ΠΕΜΑ ΝΤΑΝ/ΝΥΙ ΜΑ ΝΤΑ ΟΥΕΪ ΝΤΕΝ ΓΚΥΙ ΜΠΙΟΥ /
ΤΣΟΜ ΝΤΕΝ ΡΙΚ ΝΑ ΤΣΕ ΠΑΚ ΜΕ /ΚΑΡ ΤΙΝ ΣΕΡ ΜΑΡ ΖΑΝ ΟΥΕΪ ΝΤΟΚ /
ΣΑΛ ΤΣΙΚ ΤΣΑΚ ΝΥΙ ΝΙΑΜ ΣΑΚ ΓΚΙ/ ΣΙ ΜΕ ΤΣΕ ΓΙ ΜΠΟΥΜ ΠΑ ΤΖΙΝ /
ΡΑΝ ΟΕ ΓΙΟΥΜ ΤΣΟΚ ΓΙΝ ΤΣΟΥΚ ΝΑ/ΝΤΑ ΝΤΑΡ ΤΣΕ ΜΠΟΥΜ ΝΑΜ ΠΕ ΝΤΡΙΛ/
ΝΤΑΡ ΤΑΝ ΡΙΝ ΤΣΕΝ ΓΚΙΕΝ ΓΚΙ ΤΡΕ/ ΝΤΟΡ ΤΖΕ ΠΕΜΕΪ ΚΥΙΛ ΤΡΟΥΝ ΓΚΙ/
ΟΕ ΖΕΡ ΤΡΙΚ ΠΕΪ ΛΟ ΝΑ ΣΟΥΚ/ΤΣΙ ΡΟΕΛ ΠΕΜΑ ΝΤΑΜΠ ΓΚΙΕ ΛΑ/
ΓΚΕΚ ΣΟΚ ΤΣΟΕ ΠΕΪ ΛΑ ΜΟ ΝΤΑΝ/ ΓΚΟ ΣΙΡ ΝΤΟΡ ΤΖΕΪ ΚΙΟΚ ΜΑ ΣΙ/
ΜΠΑΡ ΤΣΑΜ ΤΣΑ ΣΟΥΜ ΤΣΕ ΓΙ ΛΑ/ ΤΖΙΝ ΛΑΜΠ ΖΙ ΤΖΙΝ ΜΠΑΡ ΟΥΑ ΓΙ/
ΝΕ ΣΟΥΜ ΟΜ Α ΧΟΥΜ ΓΚΙ ΤΣΕΝ/ ΝΤΕ ΛΕ ΝΤΡΟ ΠΕΪ ΟΕ ΖΕΡ ΓΚΙ /
ΓΙΕ ΣΕ ΛΑ ΤΣΟΚ ΤΣΕΝ ΝΤΡΑΝ ΓΚΙΟΥΡ/
ΜΑ ΛΙΟΥ ΣΕΜ ΤΣΕΝ ΚΟΥΝ ΓΚΙ ΓΚΟΕΝ ΓΚΙΟΥΡ ΤΣΙΓΚ/
ΝΤΙΟΥ ΣΕ ΠΟΥΝ ΤΣΕ ΜΙ ΖΕ ΤΖΟΜ ΝΤΖΕ ΛΑ/
ΝΟΕ ΝΑΜ ΜΑ ΛΙΟΥ ΤΖΙ ΣΙΝ ΚΕΝ ΓΚΙΟΥΡ ΠΕΪ/
ΤΣΟΕΜ ΝΤΕΝ ΚΟΡ ΤΣΕ ΝΕ ΝΤΙΡ ΣΕΚ ΣΟΥ ΣΟΛ//
Από την ακατασκεύαστη κατάσταση της κενότητας όλων των πραγμάτων, τα ζώα αυτά
που κατέχουν σάρκα, οστά, ζεστασιά, αναπνοή και νου, είναι στην ουσία τους οι
καθεαυτού πέντε Πρωταρχικές Μητέρες, και στην εκδήλωση τους είναι τα πέντε Σκάντα
(συσσωρεύσεις)
των πέντε οικογενειών που ενώ κατέχουν την επιμέρους εμφάνησή τους,, προβάλλουν
αμέτρητα επιθυμητά.
Στον ουρανό μπροστά είναι ένα παλάτι πλήρως διακοσμημένο. Μέσα σ’αυτό και
πάνω σε τετραπέταλους διάφορους λωτούς, υπάρχουν πολύτιμοι θρόνοι που
στηρίζονται επάνω σε ελέφαντες, λιοντάρια, άλογα, παγώνια και σανγκ-σανγκς.
Πάνω σ’αυτά και σε καθίσματα από λωτό, ήλιο και σελήνη κάθονται οι
Μπάγκαβατς, οι πέντε οικογένειες του Αμιτάγιους.
Άσπροι, μπλε, κίτρινοι, κόκκινοι και πράσινοι σε χρώμα, έχουν ένα πρόσωπο και δύο χέρια
σε στάση του διαλογισμού και κρατάνε τα βάζα της αθανασίας.
Αγκαλιασμένοι από την φωτεινότητά τους, που είναι οι υπέρτατες Μητέρες, οι πέντε
Νταντισβάρι, οι οποίες κρατάνε τα αντίστοιχα εμβλήματα και τα βάζα της μακροζωίας, είναι
δε στολισμένες με μετάξια και κοσμήματα.
Όλοι αυτοί κάθονται στη στάση του βάτζρα και του λωτού, και μέσα στο απέραντο
διάστημα παλλόμενων ακτίνων φωτός.
Γύρω τους και πάνω σε οκταπέταλους λωτούς,
παρευρίσκονται οι θεότητες της προσφοράς, της χάριτος και οι άλλες.
Μέσα στις τέσσερις πύλες στέκονται οι τέσσερις Βάτζρα αγγελιοφόροι.
Ανάμεσα σ’αυτούς είναι οι Τρεις Ρίζες και οι Θεότητες της ζωής, οι οποίες
ακτινοβολούν από την λάμψη της ευλογίας, και όλοι φέρουν στα τρία σημεία τους τις
συλλαβές ΟΜ Α ΧΟΥΜ,οι οποίες εκπέμπουν ακτίνες φωτός προσκαλώντας τις
Θεότητες της Σοφίας.
Προστάτες όλων των όντων χωρίς διακρίσεις,, κατακτητές των ισχυρών
δυνάμεων του Μάρα, γνώστες όλων των πραγμάτων ακριβώς όπως αυτά
είναι, Μπάγκαβατς με τη συνοδεία σας, παρακαλούμε να έρθετε εδώ σε
αυτό το χώρο.
ΒΑΤΖΡΑ ΣΑ ΜΑ ΤΖΑ ΤΖΑ ΧΟΥΜ ΜΠΑΜ ΧΟ//
Α ΤΙ ΠΟΥ ΧΟ ΤΡΑ ΤΙ ΤΖΑ ΧΟ//
ΟΜ ΝΟΕ ΤΖΟΡ ΓΥΙ ΛΕ ΤΖΟΥΝ ΟΥΑ ΓΥΙ/
ΚΟΥΝ ΤΟΥ ΖΑΝΓΚ ΠΟΪ ΤΣΟΕ ΤΡΙΝ ΓΚΥΙ/
ΤΣΟΕ ΤΖΙΝ ΓΚΙΕ ΠΑΡ ΚΑΝ ΤΖΕ ΤΕ /
ΤΣΙ ΜΕ ΤΣΟΕ ΓΥΙ ΛΑ ΤΣΟΚ ΤΣΟΕ//
ΟΜ ΒΑΤΖΡΑ ΑΡΓΚΑΜ - ΠΑΝΤΥΑΜ - ΠΟΥΠΕ - ΝΤΟΥΠΕ -
ΑΛΟΚΕ - ΓΚΕΝΤΕ - ΝΕΟΥΝΤΕ - ΣΑΜΠΝΤΑ ΟΜ Α ΧΟΥΜ //
ΒΑΤΖΡΑ ΣΑ ΜΑ ΤΖΑ, ΤΖΑ ΧΟΥΜ ΜΠΑΜ ΧΟ//
Α ΤΙ ΠΟΥ ΧΟ ΤΡΑ ΤΙ ΤΖΑ ΧΟ//
Με σύννεφα προσφορών σαν αυτά του Σαμανταμπάντρα,
τόσο με τις πραγματικές όσο και τις φανταστικές,
γεμίζουμε το Νταρμαντάτου και
τις προσφέρουμε στις θεότητες μακροζωίας.
ΟΜ ΒΑΤΖΡΑ ΑΡΓΚΑΜ - ΠΑΝΤΙΑΜ - ΠΟΥΠΕ - ΝΤΟΥΠΕ -
ΑΛΟΚΕ - ΓΚΕΝΤΕ - ΝΕΟΥΝΤΕ - ΣΑΜΠΤΑ ΟΜ Α ΧΟΥΜ//
ΣΑ ΝΤΡΑΚ ΝΤΡΟΕ ΜΠΟΥΚ ΣΕΜ ΝΤΑΝ ΤΣΕ/ΓΙΟΝ ΣΟΥ ΝΤΖΟΚ ΠΕΪ ΣΟΚ ΤΣΑΚ ΝΑΜ /
ΝΟ ΟΥΟ ΝΤΟΕ ΝΕ ΓΙΟΥΜ ΝΕΪ ΝΟΕ/ ΝΑΜ ΠΑ ΡΙΚ ΝΕΪ ΠΟΥΝ ΠΟ ΝΙ /
ΡΑΝ ΡΑΝ ΤΖΕ ΖΟΥΚ ΓΙΟΝ ΤΖΟΚ ΠΑ/ΝΤΟΕ ΓΙΟΕΝ ΠΑΚ ΜΕ ΤΡΟ ΟΥΑ ΝΑΜ/
ΡΙΚ ΝΑ ΤΣΟ ΓΥΙ ΚΥΙΛ ΚΟΡ ΛΑΡ/ ΓΚΟΥ ΠΕΪ ΤΣΙΟΥΛ ΓΚΥΙ ΜΠΟΥΛ ΛΑΚ ΝΑ/
ΓΚΙΕ ΠΑ ΤΣΕΝ ΠΟΕ ΡΑΜΠ ΣΕ ΝΕ/ ΝΕ ΚΑΜΠ ΤΣΙ ΟΥΕΪ ΤΖΙΚ ΠΑ ΝΤΑΝ/
ΤΑΡ ΤΟΥΚ ΚΟΡ ΟΥΑ ΝΕΝ ΣΟΝ ΓΚΙ/ΝΤΟΥΚ ΝΕΛ ΚΙΟΥΝ ΛΕ ΚΙΑΜΠ ΤΖΕ ΣΟΕΛ//
(Επαναλαμβάνουμε τα παρακάτω μάντρα των πέντε οικογενειών του Αμιτάγιους,
κατόπιν απαγγέλουμε το Νταράνι , και μετά λέμε το μάντρα του Αμιτάγιους.)
ΟΜ ΜΠΟΥΝΤΑ Α ΓΙΟΥΡΤΖΝΙΑΝΑ ΤΣΕ ΜΠΡΟΥΜ
ΟΜ ΒΑΤΖΡΑ Α ΓΙΟΥΡΤΖΝΙΑΝΑ ΤΣΕ ΜΠΡΟΥΜ
ΟΜ ΡΑΤΝΑ Α ΓΙΟΥΡΤΖΝΙΑΝΑ ΤΣΕ ΜΠΡΟΥΜ
ΟΜ ΠΑΝΤΜΑ Α ΓΙΟΥΡΤΖΝΙΑΝΑ ΤΣΕ ΜΠΡΟΥΜ
ΟΜ ΚΑΡΜΑ Α ΓΙΟΥΡΤΖΝΙΑΝΑ ΤΣΕ ΜΠΡΟΥΜ
(*7,21 ή 108φορες)
ΟΜ ΝΑΜΟ ΜΠΑΓΚΑΒΑΤΕ ΑΠΑΡΙΜΙΤΑ
ΑΓΥΟΥΡ ΖΝΙΑΝΑ ΣΟΥ ΜΠΙ ΝΙ ΣΙΤΖΑ ΤΑΤΕ
ΤΖΟΡΑ ΤΖΑΓΥΑ ΤΑΤΑΓΚΑΤΑ ΓΥΑ
ΑΡΧΑΤΕ ΣΑΜΥΑΚ ΣΑΜΠΟΥΝΤΑ ΓΥΑ ΤΕΓΥΑΤΑ
ΟΜ ΠΟΥΝΙΕ ΠΟΥΝΙΕ ΜΑΧΑ ΠΟΥΝΙΕ ΑΠΑΡΙΜΙΤΑ ΠΟΥΝΙΕ
ΑΠΑΡΙΜΙΤΑ ΠΟΥΝΙΕ ΤΖΝΙΑΝΑ ΣΑΜΠΑ ΡΟΠΑ ΤΣΙΤΕ
ΟΜ ΣΑΡBΑ ΣΑΜΚΑΡΙ ΠΟΥΡΙ ΣΟΥΝΤΑΤΕ ΝΤΑRΜΑΤΕ ΓΚΑΓΚΑΝΑ
ΣΑΜΟΥΝΓΚΑΤΕ ΣΒΑΜΠΑΟΥΑ ΜΠΙ ΣΟΥΝΤΕ ΜΑΧΑ ΝΑΓΥΑ ΠΑΡΙ ΟΥΑΡΕ
ΣΒΑΧΑ
( 1 ή 3 φορές )
*
ΟΜ ΑΜΑΡΑΝΙ ΤΖΙΟΥΑΝΤΙΓΙΕ ΣBAΧΑ ( 7, 21 ή 108 φορές )
Με σεβασμό προσφέρω τα ζώα που κατέχουν σάρκα, αίμα, ζεστασιά,
αναπνοή και νου,
που στην ουσία τους είναι οι καθεαυτού πέντε πρωταρχικές Μητέρες, στην
εκδήλωσή τους είναι τα πέντε Σκάντα των πέντε οικογενειών, τα οποία ενώ
κατέχουν την επιμέρους εμφάνιση τους, προβάλλουν αμέτρητα επιθυμητά.
Θεότητες των πενταπλών Μάνταλα της ζωής, παρακαλώ δεχτείτε αυτά
τα ζώα με μεγάλη ευχαρίστηση,
και προστατέψτε τα από τον παρόντα κίνδυνο του θανάτου και
ουσιαστικά από όλη τη δυστυχία της Σαμσάρα και ιδίως από τις
κατώτερες καταστάσεις επαναγέννησης.
(Επαναλαμβάνουμε τα παρακάτω μάντρα των πέντε οικογενειών του Αμιτάγιους,
κατόπιν απαγγέλουμε το Νταράνι , και μετά λέμε το μάντρα του Αμιτάγιους.)
ΟΜ ΜΠΟΥΝΤΑ Α ΓΙΟΥΡΤΖΝΙΑΝΑ ΤΣΕ ΜΠΡΟΥΜ
ΟΜ ΒΑΤΖΡΑ Α ΓΙΟΥΡΤΖΝΙΑΝΑ ΤΣΕ ΜΠΡΟΥΜ
ΟΜ ΡΑΤΝΑ Α ΓΙΟΥΡΖΝΙΑΝΑ ΤΣΕ ΜΠΡΟΥΜ
ΟΜ ΠΑΝΤΜΑ Α ΓΙΟΥΡΤΖΝΙΑΝΑ ΤΣΕ ΜΠΡΟΥΜ
ΟΜ ΚΑΡΜΑ Α ΓΙΟΥΡΤΖΝΙΑΝΑ ΤΣΕ ΜΠΡΟΥΜ
(7,21 ή 108 x)
ΟΜ ΝΑΜΟ ΜΠΑΓΚΑΒΑΤΕ ΑΠΑΡΙΜΙΤΑ
ΑΓΥΟΥΡ ΖΝΙΑΝΑ ΣΟΥ ΜΠΙ ΝΙ ΣΙΤΖΑ ΤΑΤΕ
ΤΖΟΡΑ ΤΖΑΓΥΑ ΤΑΤΑΓΚΑΤΑ ΓΥΑ
ΑΡΧΑΤΕ ΣΑΜΥΑΚ ΣΑΜΠΟΥΝΤΑ ΓΥΑ ΤΕΓΥΑΤΑ
ΟΜ ΠΟΥΝΙΕ ΠΟΥΝΙΕ ΜΑΧΑ ΠΟΥΝΙΕ ΑΠΑΡΙΜΙΤΑ ΠΟΥΝΙΕ
ΑΠΑΡΙΜΙΤΑ ΠΟΥΝΙΕ ΤΖΝΙΑΝΑ ΣΑΜΠΑ ΡΟΠΑ ΤΣΙΤΕ
ΟΜ ΣΑΡBΑ ΣΑΜΚΑΡΙ ΠΟΥΡΙ ΣΟΥΝΤΑΤΕ ΝΤΑRΜΑΤΕ ΓΚΑΓΚΑΝΑ
ΣΑΜΟΥΝΓΚΑΤΕ ΣΒΑΜΠΑΟΥΑ ΜΠΙ ΣΟΥΝΤΕ ΜΑΧΑ ΝΑΓΥΑ ΠΑΡΙ ΟΥΑΡΕ
ΣΒΑΧΑ
( 1 ή 3 φορές )
*
ΟΜ ΑΜΑΡΑΝΙ ΤΖΙΟΥΑΝΤΙΓΙΕ ΣBAΧΑ ( 7, 21 ή 108 φορές )
ΝΤΑΚ ΓΚΙ ΤΟΥΚ ΝΕ ΟΕ ΤΡΟΕ ΠΕ /
ΝΤΙΟΥΝ ΚΙΕ ΓΚΙΟΥ ΚΟΥΛ ΟΕ ΖΕΡ ΓΚΥΙ /
ΣΙ ΣΥΙ ΚΑΜ ΚΥΙ ΤΣΕ ΤΣΟΥ ΝΤΑΝ/
ΚΙΕ ΠΑΡ ΤΖΟΥΝ ΝΕΪ ΝΤΑΝ ΣΙΟΥ ΚΙΟΥΝ /
ΝΤΙΟΥ ΤΕ ΝΤΑΚ ΝΤΑΝ ΝΤΡΟΥΜΠ ΤΖΑΡ ΤΙΜ/
ΚΑΜ ΝΑ ΝΙΑΜ ΠΑ ΣΟΡ ΤΣΙΟΥ ΝΕ /
ΡΙΚ ΝΕΪ ΤΣΕ ΟΥΑΝ ΤΟΜΠ ΠΑΡ ΓΚΙΟΥΡ//
ΟΜ ΒΑΤΖΡΑ ΑΡΓΚΑΜ - ΠΑΝΤΥΑΜ – ΠΟΥΠΕ - ΝΤΟΥΠΕ -
ΑΛΟΚΕ - ΓΚΕΝΤΕ - ΝΕΟΥΝΤΕ -ΣΑΜΠΝΤΑ ΟΜ Α ΧΟΥΜ//
Φως ακτινοβολεί από την καρδιά μου προτρέποντας μπροστά στον
οραματισμό μου αυτούς οι οποίοι εκπέμπουν ακτίνες φωτός που
απορροφούν την ζωτικότητα της ύπαρξης και της αταραξίας, κυρίως τις
ουσίες των πέντε στοιχείων,
και όλα αυτά να διαλυθούν μέσα σε μένα και σ'εκείνους που θα
ευεργετηθούν. Τα πέντε στοιχεία μας που είναι φθαρμένα
επανορθώνονται και έτσι επιτυγχάνουμε τη μακροζωία, την οποία
κατέχουν οι πέντε οικογένειες.
Ενώ απαγγέλουμε έχουμε τη βεβαιότητα ότι πράγματι είναι έτσι,και
προσφέρουμε με :
ΟΜ ΒΑΤΖΡΑ ΑΡΓΚΑΜ – ΠΑΝΤΥΑΜ – ΠΟΥΠΕ – ΝΤΟΥΠΕ -
ΑΛΟΚΕ – ΓΚΕΝΤΕ – ΝΕΟΥΝΤΕ – ΣΑΜΠΤΑ ΟΜ Α ΧΟΥΜ//
Κατόπιν κάνουμε έπαινο και παράκληση.
ΓΙΕ ΣΕ ΝΑ ΓΥΙ ΝΟ ΟΥΟ ΝΥΙ /
ΤΣΟΜ ΝΤΕΝ ΡΙΚ ΝΑ ΤΣΕ ΠΑΚ ΜΕ/
ΚΑΜ ΝΑ ΝΑΜ ΝΤΑΚ ΓΙΟΥΜ ΝΤΑΝ ΤΖΟΡ /
ΤΣΕ ΝΤΑΚ ΡΙΚ ΝΕΪ ΤΣΟΚ ΛΑ ΤΟΕ/
ΤΣΟΜ ΝΤΕΝ ΤΣΕ ΓΥΙ ΛΑ ΤΣΟΚ ΚΥΙ/
ΝΤΑΚ ΝΤΑΝ ΤΑ ΓΙΕ ΣΕΜ ΤΣΕΝ ΝΑΜ /
ΤΣΕ ΣΟΕ ΝΙΑΜ ΠΑ ΣΟΡ ΤΣΙΟΥ ΝΕ/
ΡΙΚ ΝΕΪ ΤΣΕ ΟΥΑΝ ΝΟΕ ΝΤΡΟΥΠ ΤΣΟΕΛ/
ΝΤΙΟΥΝ ΓΚΥΙ ΝΑΜ ΚΑΡ ΣΟΥΚ ΠΕΪ/
ΤΣΙ ΜΕ ΤΣΕ ΓΥΙ ΚΥΙΛ ΚΟΡ ΤΕΝ ΝΤΑΝ/
ΤΕΝ ΠΑΡ ΤΣΕ ΠΑ ΝΤΕ ΟΥΑ ΤΣΕΝ ΟΕΪ/
ΝΟ ΟΥΟΡ ΟΕ ΝΤΟΥ ΣΟΥ ΡΑΝ ΝΤΑΝ ΝΤΡΟΥΜΠ /
ΤΖΑ ΛΑ ΤΙΜ ΠΕ ΚΑΜ ΝΑ ΝΥΑΜ ΠΑ /
ΣΟΡ ΤΣΙΟΥ ΡΙΚ ΝΕΪ ΤΣΕ ΝΤΑΝ ΓΙΕΣΕ/
ΚΥΙ ΝΟΕ ΝΤΡΟΥΜΠ ΜΑ ΛΙΟΥ ΠΑ ΤΟΜΠ ΠΑΡ ΓΚΙΟΥΡ //
Κατόπιν κάνουμε έπαινο και παράκληση.
Από τη φύση τους οι πέντε Σοφίες, είναι οι
Μπάγκαβατς, δηλαδή οι πέντε οικογένειες
του Αμιτάγιους,
σε ένωση με τις Μητέρες, οι οποίες είναι τα πέντε καθαρά
στοιχεία. Επαινώ τις πέντε οικογένειες, τους Άρχοντες
της ζωής Μπάγκαβατς, τις Θεότητες της ζωής, παρακαλώ
να επανακτίσεται τη φθαρμένη ζωή και αρετή του εαυτού
μου και των αμέτρητων αισθανόμενων όντων.
Να μας αποδώστε τις επιτεύξεις των πέντε
οικογενειών, που κατέχουν την μακροζωία.
Τότε το Μάνταλα της μακροζωίας που βρίσκεται στον ουρανό
μπροστά μας, και ο χώρος διαμονής και οι διαμένοντες,
αναλύονται σε φως που είναι η φύση της μεγάλης ευδαιμονίας
το οποίο μετά διαλύεται μέσα σε μένα και σε αυτούς που θα
ευεργετηθούν.
Έτσι επανορθώνεται η φθορά των πέντε στοιχείων μας
και κερδίζουμε τις επιτεύξεις των πέντε οικογενειών,
όπως αυτές της ζωής και της σοφίας.
Αφιερώνουμε την αρετή της άσκησης γιά το καλό όλων των
όντων.
Απαγγέλοντας τα παραπάνω παράγουμε τη βεβαιότητα .
Αυτή είναι μιά εξαιρετική τέλεια μέθοδος για να επανορθώσουμε τη
φθαρμένη ζωτικότητα των πέντε στοιχείων, αμέσως.
Απόσπασμα από το κείμενο του Τζάμγκον Πέμα Γκάρουανγκ Λόντρε Τάγιε.